Pages

Ads 468x60px

Labels

SHAH RUKH KHAN MAHU KEKASIH ANAK SEPERTINYA



















BINTANG Bollywood, Shah Rukh Khan (SRK) ingin anak perempuannya untuk mendapatkan teman lelaki seperti dia.

Ketika ditanya mengenai daya tarikan beliau, SRK berkata, "Saya seorang lelaki yang baik untuk bercinta. Saya sangat baik, sangat penyayang dan sangat tinggi.

"Saya akan memberitahu anak saya jika dia benar-benar mahu mencari teman lelaki, selain daripada sedikit panas baran, dia perlu mencari orang seperti saya. Jika saya boleh katakan ini kepada anak saya, maka saya boleh katakan ini kepada mana-mana gadis di dunia," kata SRK .

Hero filem Badshah ini juga dikatakan mempunyai sikap yang sangat pelindung dan penyayang apabila bersama anak-anak beliau.

Selain itu, baru-baru ini, SRK melalui laman mikro Twitternya menulis, "Bangun sekarang. Kita perlu dikelilingi diri dengan cinta... fikir dengan baik mengenai anak-anak kita dan selalulah memeluk mereka. Pelukan adalah selimut keselamatan yang terbaik."

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...