Pages

Ads 468x60px

Labels

PANAS! AKSI GHAIRAH MARSHA DENGAN WAN HANAFI SU



















Jangan terkejut melihat foto ini. Ini hanya gambar Marsha di dalam babak filem Laga. 


Tak dinafi penampilan perempuan seksi dan babak di ranjang antara daya tarikan untuk memaksa penonton ke panggung. Lebih-lebih lagi dalam situasi sekarang, sambutan penonton terhadap filem-filem tempatan dilihat masih belum memberansangkan.

Filem ini menyelitkan babak yang memperlihatkan Marsha yang sedang berkemban didekati oleh Wan Hanafi Su dalam keadaan menghairahkan. 
Nah! Ini mungkin strategi penerbit filem ini iaitu Syarikat Penerbit iaitu Business Leader Film Production (M) Sdn. Bhd.
















Selain Marsha dan Wan Hanafi Su, filem yang menjalani pengambaran sekitar Taiping, Perak ini turut menampilkan pelakon hebat lain seperti Rosyam Nor, Nasir Bilal Khan, Eman Manan dan Syazwan Zulkifli. 

Apakah impak awal dengan menjadikan watak Marsha sebagai simbol seks mampu memberi keuntungan yang maksima buat filem kedua hasil arahan pengarahnya iaitu Ismail Yaa’cob? Hal ini pasti satu cabaran yang hebat buat pengarah ini apatah lagi tiada nama-nama komersial di dalam filem arahannya kali ini.

“Saya tahu penerimaan penonton terhadap filem tempatan kini semakin merosot dan situasi ini tidak boleh kita nafikan. Tapi bagi saya dan juga penerbit, kami sukakan cabaran seperti ini dan kami mempunyai keyakinan dan juga kepakaran untuk memastikan filem Laga ini akan diterima ramai", ujar Ismail Yaa’cob.

Kita lihat sahaja sambutannya nanti.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...