Pages

Ads 468x60px

Labels

CHE TA DAN ZAIN BERAYA BERSAMA



















SEJAK mengakui percintaan mereka, pasangan sama cantik sama padan ini sering menjadi perhatian ramai dan rata-ratanya merestui hubungan mereka.

Justeru sambutan Aidilfitri kali ini turut diberi perhatian, apatah lagi pasangan dua sejoli ini dijangka bakal ke jinjang pelamin pada penghujung tahun.

Tidak berselindung, pelakon ini

mengakui berkunjung ke rumah cinta hatinya itu.

"Saya belum berkesempatan lagi untuk berjumpa dengan keluarganya, jadi sempena Lebaran kali ini saya memang merancang untuk bertemu dan sekali gus berhari raya dengannya di Alor Setar, Kedah.

"Bagaimanapun saya akan berhari raya bersama keluarga di Gombak terlebih dahulu dan mungkin akan menaiki penerbangan ke Kedah, itu pun kalau ada tiket," katanya.

Ditebak mengenai persiapan raya untuk ke sana, akui Zain, segala kelengkapan dan persiapannya pada lebaran kali ini banyak diuruskan oleh Che Ta.

"Saya agak sibuk ketika Ramadan kali ini dengan penggambaran drama dan sebagainya. Jadi masa agak terhad untuk saya membeli belah dan membuat persiapan sebagainya.

"Mujur Che Ta banyak membantu saya memilih baju dan sebagainya," ujarnya yang bercuti sejak 4 Ogos lalu.

Bagi Rozita Che Wan pula, dia sudah pulang ke Alor Setar sejak 5 Ogos lalu, bersedia untuk bertemu ibu Zain.

"Kalau ibunya atau Zain jemput saya, saya bersedia untuk berhari raya bersama mereka.

"Sekiranya ada masa terluang saya tidak keberatan untuk ke sana dan berhari raya bersama mereka," katanya yang beraya tanpa anak-anak di sisi tahun ini.

Menurut Rozita atau Che Ta, biarpun anak-anak beraya bersama bekas suaminya tahun ini, namun dia tidak berasa kesunyian kerana semua adik-beradiknya pulang ke Alor Setar kali ini.

"Tahun lepas mereka balik ke rumah mertua masing-masing dan kali ini berhari raya ke sini. Jadi meriahlah juga dengan kehadiran adik-beradik.

"Kami juga ada membuat rumah terbuka minggu ini dan saya turut menyediakan menu istimewa buat para tetamu," kata Che Ta lagi.


Perancangan kahwin


Keduanya mengakui akan mula berbincang hal berkenaan selepas hari raya nanti.

"Kita dahulukan sambutan hari raya, selepas ini barulah kita akan mula berbincang mengenai perkahwinan.

"Lagipun masih ada banyak masa lagi dan majlis pula dijangka berlangsung pada hujung tahun. Tapi buat masa ini tidak ada sebarang tarikh lagi yang dipersetujui.

"Tetapi dari segi tajaan sudah ramai yang menghubungi untuk memberi tajaan dan terlibat dengan majlis kami nanti," jelas Che Ta.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...