Pages

Ads 468x60px

Labels

KAMAL ADLI DAN INTAN LADYANA TIDAK CURANG


















Kisah percintaan pasangan selebriti Kamal Adli dan Intan Ladyana memang satu kisah yang hangat dan sering menjadi bualan ramai. Mungkin ramai juga yang sudah bosan dengan kisah mereka.
Kamal mengakui dia sudah tidak larat menjawab isu kahwin kerana pasangan ini lebih suka mengumumkannya jika benar perkara itu akan terjadi. 
"Hubungan saya bersama Intan masih bagus dan kami masih sayang menyayangi. Okay saja dan tiada apa-apa masalah pun. Saya tak curang, dia pun tak curang. Buat masa sekarang, saya tidak fikir tentang untuk masuk meminang dia. Niat memang hendak berkahwin, tapi saya sedang membina nama saya.
"Saya dengan Intan pun sudah tiga tahun. Bunyi macam dah lama tapi kalau ikutkan masa kami berjumpa macam baru setahun saja. Apa yang boleh saya katakan, saya berterima kasih pada dia sebab faham dan saya hormati dia kerana sanggup menunggu saya. Seperkara lagi saya tidak akan memilih jalan dengan kahwin lari bersama Intan", katanya Kamal yang turut menyatakan akan berkongsi tarikh hari bahagia mereka itu dengan umum, bila sudah tiba masanya nanti. 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...