Pages

Ads 468x60px

Labels

KEJAM!!! MAYAT DOKTOR DISUMBAT DAN DISIMEN DALAM TONG DRUM

Seorang doktor di temui mati disimen di dalam tong drum di Mexico. Seperti mana yang korang tahu, Mexico merupakan kawasan raja segala pengusaha dadah di Benua Amerika dan mungkin juga antara yang terbesar di dunia. 


Seorang doktor malang ini dibunuh dan disimen di dalam tong drum setelah merawat seorang ketua pengusaha dadah Mexico yang cedera parah. Ketua pengusaha tersebut berjaya dirawat oleh doktor dan untuk menyembunyikan identitinya, doktor tersebut telah dibunuh dengan kejam.

Lagi gambar di bawah ini...


Tong berwarna kuning tersebut berisi seorang doktor dan yang berwarna hitam itu pulak tidak diketahui, mungkin pembantu doktor ini agaknya.


Isu jenayah bukan saja berlaku di kalangan mereka, tetapi juga melibatkan orang awam. Menurut sumber, mana-mana individu yang dilihat menjadi ancaman kepada pengusaha dadah ini akan menghadapi ancaman bunuh dan biasanya mereka akan dibunuh. Pengusaha dadah di Mexico ini amat ganas dan tidak mengenal mangsa wanita atau kanak-kanak. Mereka membunuh tanpa belas kasihan malah terdapat juga pertempuran di antara kumpulan-kumpulan pengusaha dadah lain yang bersaing di dalam pasaran.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...