Pages

Ads 468x60px

Labels

KAMAL ADLI SUDAH SEDIA BERKAHWIN, SIAPA PILIHANNYA???


"Saya sudah bersedia untuk kahwin dan kami ada berbincang mengenai perkahwinan," begitulah respon pelakon Kamal Adli pada media apabila ditanya kesudahan kisah cintanya dengan aktres Intan Ladyana. 

Menurut Kamal, dia sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga kerana merasakan kedudukannya lebih stabil untuk membina keluarga. 




Malah dia kini sudah pun memiliki aset seperti rumah dan kereta. Bagaimanapun, dia masih mempunyai satu hasrat lain iaitu mahu membuka gelanggang futsal di sekitar Universiti Putra Malaysia (UPM) pada akhir tahun ini. 

"Saya seronok sangat apabila kami dah tak lagi dikaitkan dalam mana-mana berita mahupun gosip. Yalah... lagipun semua orang dah tahu mengenai perhubungan ini. 





"Orang mesti kata 'dia orang tunggu masa nak kahwin saja'... Itu yang mereka dah tak banyak cakap fasal kami. Tetapi macam mana pun kami tetap tidak boleh lari daripada persoalan, 'bila nak kahwin?'," ujarnya yang turut bersyukur kerana tawaran kerja yang mencurah kebelakangan ini.

Jika begitu, nampaknya bertuah sungguh Intan mendapat bakal suami yang sudah mempunyai perancangan lengkap untuk masa depan. Moga apa yang mereka rancangkan itu bakal menjadi kenyataan. 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...