Pages

Ads 468x60px

Labels

WAJAH COMEL ANAK AERIL ZAFREL DAN WAWA ZAINAL!!!


Sejak kisah perkahwinan senyap-senyap antara Wawa Zainal dan Aeril Zafrel mendapat perhatian umum, nampaknya baru kini pasangan itu berani mendedahkan foto anak mereka untuk tatapan peminat.

Bagi yang terlepas pandang, semalam Wawa ada berkongsi wajah comel anak sulungnya yang diberi nama Ahmad Fakharuddin Attar di laman Instagram.




Tindakannya itu telah menarik perhatian ramai peminat yang sememangnya menanti untuk melihat wajah bayi lelaki tersebut.
Walaupun gambar berkenaan diambil dari sudut tepi, namun kecomelan si kecil cukup terserlah dengan hidung mancung dan kulit cerah yang diwarisi dari kedua ibu bapanya.
Untuk pengetahuan anda, tiga hari lepas juga Aeril ada berkongsi foto anaknya namun sekadar gambar tangan sahaja yang didedahkan. Foto tersebut disertakan dengan caption yang berbunyi begini:

Ya bunayya (wahai anakku) engkau dari #cintahalal aby & Ummiy

Ianya barangkali ditujukan buat sesetengah pihak yang mempertikaikan status anak mereka sebelum ini. Apapun segala-galanya telah terbukti, semoga kebahagiaan mereka sekeluarga terus berkekalan tanpa sebarang kontroversi lagi.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...